• Általános információk

  • A forgalmazott készülékek megfelelnek a Magyarországon használt 800Mhz-s frekvencia vételére?

    Az általunk forgalmazott termékek mindegyike megfelelően használható az ország teljes területén, lefedettségtől függően. A megvásárolható készülékek mindegyike rendelkezik magyar nyelvű menürendszerrel és B20 támogatással is.

  • Hol találhatóak meg az üzletek, milyen nyitvatartási idővel rendelkeznek?

    Üzleteink pontos címét megtalálhatja honlapunk „Üzleteink” menüpontja alatt. Mivel az egyes üzletek nyitva tartása eltér, ezért kérjük, hogy vásárlás előtt mindenképp tájékozódjon a választott FirstPhone üzlet működési idejéről. Ezt az információt szintén a fent említett menüpontban találja meg.

  • Honnan tudhatom meg, hogy a választott készülék megvásárolható-e a nekem megfelelő üzletben?

    A honlapunkon, a kiválasztott termék adatlapján részletes készletinformációkat közlünk, így Ön pontos információt kaphat a kiválasztott termék elérhetőségét illetően. Amennyiben az adott üzlet nem rendelkezik készlettel, abban az esetben a termék átszállítása 2-3 munkanapot vesz igénybe. Készlethiány esetén a termék beszerzése általában 1-2 hét. Ilyenkor célszerű internetes megrendelést leadni.

  • Milyen segítségre számíthatok az üzletben dolgozó értékesítőktől?

    Üzleteinkben dolgozó kollégáink széleskörű tájékoztatást adnak a készülékek és a tartozékok megfelelő használatáról, valamint segítenek megtalálni az Önnek legmegfelelőbb készüléket. Szolgáltatásaink között szerepel többek között a SIM kártya méretezése (ennek sikerességéért nem tudunk felelősséget vállalni), üvegfólia felrakása, valamint a garanciális és nem garanciális ügyintézés teljes folyamata. Adatmentésre illetve személyes adatokkal történő műveletekre a hatályos GDPR szabályozás értelmében nincs lehetőség.

  • Mit jelent az A+ kategóia?

    Weblapunkon keresztül lehetőség van kedvezményes áron termékeket vásárolni. Az A+ megjelölésű termékek olyan új állapotú készülékek amelyek:

    - minimálisan sérült csomagolással rendelkezhetnek, vagy
    - elállásból visszaküldött termékek, vagy
    - visszavásárolt, gyakorlatilag új állapotú termékek

    Az A+ megjelölésű termékekre sok esetben a gyártó által meghatározott garanciaidő (1-2év), de minimum 1év (FirstPhone garancia) érvényesíthető, ez a jótállási jegyen feltüntetésre kerül.

    A+ és használt megjelölésű készülékek esetében cégünk a különbözeti adózás szabályait alkalmazhatja.

    A+ termékek esetében biztosítás megkötésére nincs lehetőség.

  • Van lehetőség a honlapon nem feltüntetett termék beszerzésére?

    Cégünk a weboldalon megjelenített termékeket forgalmazza, más termékek beszerzésére nincs lehetőség.

  • Felhasználói fiók

  • Hogyan hozhatom létre a saját felhasználói fiókomat?

    Honlapunk „Regisztráció” menüpontjában az e-mail cím és jelszó megadását követően, a személyes adatok feltüntetésével tudja létrehozni a fiókját. A regisztráció helyett lehetőség van Facebook fiókkal is belépni.

  • Mi a teendő abban az esetben, ha elfelejtettem a jelszavam?

    Felhasználói fiókjában az „Elfelejtett jelszó” opción keresztül igényelhet új jelszót, amelyet egy Ön által megadott e-mail címre kézbesítünk. Az új jelző igénylésekor igazolnia kell, hogy az új kódot saját fiókjához igényelte.

  • Miért van szükség regisztrációra és aktív felhasználói fiókra?

    Amennyiben Ön rendelkezik felhasználói fiókkal, abban az esetben lehetősége van internetes megrendelést leadni, valamint nyomon követheti annak állapotát. Profiljában lehetősége van eltérő szállítási és számlázási címet is megadni. Emellett személyre szabott ajánlatokat is megtekinthet fiókjában, ezzel megkönnyíti a legmegfelelőbb termék kiválasztását.

  • Garancia és szervíz

  • A javítás idejére kapok-e cserekészüléket?

    Cserekészülék használatára a Huawei és Samsung márkaszervizeinkben van lehetőség, abban az esetben ha a szervizpontban van készleten erre a célra fenntartott mobiltelefon.

  • Csak a munkalapon szereplő hibát javítja a szerviz?

    Mivel értékesítőink nem szerviztechnikus szakemberek, így az Ön által elmondottak és saját szemrevételezésük alapján állítják ki a szerviz-átvételi elismervényt. A szervizben dolgozó technikusok megvizsgálják mobiltelefonját és saját szakvéleményük alapján végzik a termék javítását. Ilyen esetekben előfordulhat, hogy a terméket garanciális javításra küldte be, azonban a szerviz olyan hibát állapít meg, amely nem fér bele a garanciális ügyintézés keretei közé. Ilyen esetben a szerviz egy árajánlatot küld, amelyet elfogadhat vagy elutasíthat.

  • Hol érdeklődhetek a javítás állapotáról?

    A szervizelés állapotáról a "szerviz@firstphone.hu" cmen érdeklődhet.  Amennyiben kollégáink nem tudnak pontos információkkal szolgálni, abban az esetben a szerviz még nem adott ki tájékoztatást a mobiltelefonnal kapcsolatban.

  • Iphone készülékem milyen feltétel mellett adhatom le javításra?

    Az Apple által gyártott készülékek abban az esetben szervizelhetőek, ha a készülék „Find My Iphone” szolgáltatása ki van kapcsolva. Ez a felhasználó iCloud fiókjában kikapcsolható.

  • Kérhetek-e adatmentést a szervizbe küldés előtt?

    A készülékről annak hibájától függetlenül minden esetben törlik a személyes adatokat, ezért a szervizbeadás előtt mindenképpen ajánlott biztonsági mentést létrehozni. Ebben kollégáink a hatályos GDPR szabályok miatt nem tudnak segíteni Önnek.

  • Ki végzi a szervizelést?

    Samsung és Huawei készülékét az általunk üzemelteltetett márkaszervizekben javítjuk. Abban az esetben, ha a mi szervizünk esetleg (alkatrészhiány) nem tudja javítani mobiltelefonját, abban az esetben a termék továbbításra kerül a Telemax szervizébe. Ilyen esetekben a javítási idő az átlagosnál több időt vesz igénybe. Xiaomi és Ulefone készülékek esetében a (nem megfelelően kiépített gyártói szervizháttér miatt) a készüléket a disztribútor szervizeli, melynek időtartamára cégünknek nincs befolyása. Ilyen esetekben a szervizelés átlagosan 4 hetet vesz igénybe.

  • Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

    A Huawei és a Samsung készülékek javítása akár a helyszínen is történhet, amennyiben a készüléket az általunk üzemeletetett Huawei vagy Samsung szervizponton adja le. Amennyiben a szerviznél nem található meg raktárkészleten a szükséges alkatrész, abban az esetben a szervizelés meghosszabbodhat. Xiaomi és Ulefone készülékek esetében a javítást egy velünk szerződésben álló szervizpartner végzi. Ilyen esetben a javítás időtartamára Cégünknek nincs ráhatása. A Xiaomi és Ulefone termékek átlagos javítási ideje 4-6 hét, azonban ez a hiba jellegének függvényében változhat.

  • Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy leadhassam készülékem szervizelésre?

    Ahhoz, hogy készülékét szervizeljük szükség van a jótállási jegyre valamint a vásárlást igazoló blokkra vagy számlára. Ezen dokumentumok hiányában sajnos nincs lehetőség a hiba kijavítására.

  • Milyen esetben nem lehetséges a szervizelés?

    Xiaomi készüléke nem javítható, ha a gyári állapotra való visszaállítás aktív Mi fiók szolgáltatás alatt történt meg. Amennyiben a gyári adatokat szeretné visszaállítani Xiaomi készülékén, a művelet előtt mindenképp jelentkezzen ki a készülék MI fiókjából.

  • Milyen esetekben érvényes a garanciális javításra leadott igény?

    Készüléke abban az esetben javítható garanciális keretek között, ha a szerviz nem tár fel semmilyen külső behatásra vagy hibás használatra utaló nyomot. A pontos körülményekről a szerviz átvételi elismervényen tájékozódhat. Emellett fontos, hogy készüléke a szerviz birtokába kerüljön a garancialevelen feltüntetett időpont előtt.

  • Mit kell leadnom a készülékemen kívül?

    A számla/blokk és a garanciajegy mellett mindössze a készülékre van szükség. Amennyiben a készüléken tok illetve üvegfólia van, abban az esetben a tok az Ügyfélnél marad, a készüléken lévő üvegfólia pedig a legtöbb esetben eltávolításra kerül, melynek cseréjére nincs lehetőség. Töltőt vagy fülhallgatót abban az esetben szükséges leadni, ha a készülék hibája összefüggésbe hozható a tartozék hibájával. (Pl: A készüléke nem vesz fel megfelelő feszültségű töltést.)

  • Nincs a közelemben FirstPhone üzlet, de szervizeltetni szeretném a készülékemet. Mi a teendőm?

    Amennyiben készülékét nálunk vásárolta, abban az esetben a készüléket postai úton a 1066. Budapest, Teréz krt. 8. szám alatt található üzletünkbe kell eljuttatni. A csomagba kérjük mellékeljen egy hibalírást, amely alapján a szerviz el tudja kezdeni a készülék javítását.

  • Üzletben történt vásárlás esetén lehetőségem van-e cserére vagy pénzvisszafizetésre?

    Az üzleteinkben vásárolt készülékeket abban az esetben tudjuk cserélni, amennyiben a vásárlástól számított 72 órán belül valamely olyan probléma áll fent, amely akadályozza a készülék rendeltetésszerű használatát.

  • Rendelés és szállítás

  • A futár nem tudta kézbesíteni a csomagot. Ilyen esetben új rendelést kell leadnom?

    Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolágat másnap ismételten megpróbálkozik kiszállítani a csomagot. Amennyiben ismét sikertelenül teszi, abban az esetben a termék a feladó számára kerül visszaszállításra.

  • A megrendelésem óta változott a választott készülék ára. Milyen áron vásárolhatom meg a terméket?

    Megrendelését minden esetben a rendelés pillanatában érvényes áron biztosítjuk.

  • A vásárlást követően van-e lehetőség elállni a vásárlástól?

    Internetes megrendelés esetében 14 napos elállási joggal élhet, amely a termék átvételétől számolandó. Elállási igényét elektronikus levél formájában jelezheti. A vételár visszatérítésére a termék hiánytalan és sértetlen állapotában, valamely üzletünkbe való visszajuttatást követően átutalás formájában történik.

  • Hogyan fizethetem ki a megrendelt terméket?

    A megrendelés során ki tudja választani az Önnek kényelmes fizetési módot. A fizetés 3 módon lehetséges. Utánvéttel, melynek során a terméket a kézbesítést végző futárnál készpénzzel vagy bankkártyával fizethet. Ha banki átutalást választ, abban az esetben a megrendelést igazoló e-mailben feltüntetett bankszámlaszámra utalhatja el. A terméket a vételár beérkezését követően tudjuk kiküldeni. A megrendelt terméket online felületen is kifizetheti, ebben az esetben a rendszer átirányítja Önt a B-Payment felületére.

  • Hogyan módosíthatom, illetve törölhetem a rendelésem?

    Megrendelését honlapunk „Rendelésem” menüpontjában módosíthatja, vagy törölheti. Ha módosítani szeretne megrendelésén, abban az esetben a rendelésének részletes nézetében lévő "Rendelés megjegyzés" ablakan kérheti a változtatást. Ha megrendelése már átadásra került a futárszolgálat felé, abban az esetben már nincs lehetőség módosításra. Ebben az esetben új megrendelést kell leadnia. Amennyiben módosít megrendelésén, abban az esetben a kézbesítés 1-2 munkanapot csúszhat.

  • Milyen információkat kapok a rendelésem állapotáról?

    Megrendelésével kapcsolatban az automata visszajelzést követően folyamatos információkkal látjuk el Önt elektronikus levél formájában. A rendeléseink feldolgozási sebessége függ az aktuális forgalomtól is. Ilyen esetben a rendeléseink kiszolgálása az átlagosnál több időt is igénybe vehetnek. Holnapunk „Rendelésem” menüpontjában tájékozódhat rendelése pillanatnyi státuszáról.

  • Milyen költségekkel kell számolnom abban az esetben, ha házhozszállítást igénylek?

    Cégünknél a házhozszállítás 150.000 Forint feletti vásárlás esetén díjmentes. 150.000 Forint alatt pedig 1500 Ft szállítási költséget számolunk fel.

  • Milyen lehetőségeim vannak, ha megrendelést szeretnék leadni?

    Internetes megrendelést a holnapunkon keresztül adhat le. A készülékre küldött megrendelés kizárólag ebben az esetben kerül rögzítésre. Telefonon és e-mail üzenetben leadott megrendelésre nincs lehetőség.

  • Milyen szállítási időre számítsak?

    Abban az esetben ha a megrendelt termék megtalálható raktárunkban, a csomag a futárszolgálatnak való átadástól (erről e-mailes értesítőt küldünk) számított 1-2 munkanapon belül kézbesítésre kerül. Személyes átvétel esetén a termék szállítása szintén az említett idő alatt történik. Készlethiány esetén a szükséges készülék 1-2 hét alatt szerezhető be, így a megrendelés teljesítése a termék beérkezését követően megy végbe. A kiszállítás kizárólag munkanapokon lehetséges, hétvégén és ünnepnapokon a szállítás szünetel.

  • Nincs raktáron a megrendelt készülék. Mikor várható annak érkezése?

    A raktárkészleten nem lévő termékek átlagos beszerzési ideje 1-2 hét. A megrendelést a terméket tartalmazó szállítmány beérkezését követően teljesítjük. Kifutó termékek esetén a beszerzés akár több hetet is igénybe vehet, azonban a kifutó termékek esetén a beszerzés egyáltalán nem garantálható.

Termékbiztosítás

A szolgáltatásaink között ezért kínáljuk a Termékbiztosítást, hogy felvértezhesd magad a kiszámíthatatlan, véletlen és szerencsétlen helyzetek ellen.

Szerviz

Igényeld a szerviz szolgáltatásunkat az oldalunkon és kövesd nyomon a készüléked állapotát. A szolgáltatás használatához felhasználói fiók szükséges!

Személyes átvétel

Vedd át személyesen rendelésed valamelyik üzletünk egyikében. Ha nem esik a közeledbe FirstPhone üzlet, válassz a GLS csomagpontok vagy FoxPost csomagautomaták egyikét.

Fizetési lehetőségek

Fizess nálunk könnyedén bankkártyád segítségével. Sikertelen fizetés esetén lehetőséged van ismételten megpróbálni a rendelésed kiegyenlíteni.

Összehasonlítás: 0 db termék