SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI TÁJÉKOZTATÓ

1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, online fizetés illetve helyszíni készpénzes, vagy utánvétes vásárlás (készpénz) lehet (ez utóbbi legfeljebb bruttó 500 000 Ft értékig).

2. Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül. A szállítási díjak Magyarország területére a következőképpen alakulnak: 150.000Ft vagy azt meghaladó rendelési érték esetén minden esetben DÍJMENTES, 150.000Ft érték alatt GLS Futárszolgálattal 1.500Ft.

3. A számlát a kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.

4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:

Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

Kérjük, a megrendelt termékek és az esetleges szállítási díj együttes összegét, a FirstPhone Kft. OTP Banknál vezetett 11744034-24423591 számú bankszámlájára teljesítse, közleményben a rendelés számának megjelölésével!

5. Online fizetési mód megjelölése esetén: Az online fizetés a BORGUN fizetési rendszerén keresztül történik. A fizetéshez meg kell adnia bankkártyája számát és adatait, a fizetést a bank rendszere teljesíti. Ez azt jelenti, hogy a fizetés biztonságát a BORGUN garantálja.

6. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén:

Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak.

A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

a) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.

b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben vagy telefonon kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük. A termék(ek) beérkezését követően – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban - kiszállításra kerülnek.

7. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről ügyfélkapcsolati munkatársunktól (telefonszám: +36 (1) 9206666, email: info@firstphone.hu) tud tájékoztatást kérni.

8. A Szállító adatai:

Név:  GLS futárszolgálat

Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 1) 802 0265, Email: info@gls-hungary.com

Ügyfélszolgálati időszak:  10.00 – 18.00 h

9. Szállítási információk:

9.1. Ingyenes szállítás: 150.000 Forintot meghaladó rendelések esetén.

9.2. Szállítási díjak: Szállítási költség Magyarországon belül 150.000Ft alatti rendelések esetén 1500Ft.

10. Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

11. A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy emailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

12. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéröl emailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.

13. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

14. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.

15. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

16. Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.

17. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.

Szállítási lehetőségek:

GLS Házhozszállítás

A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket, ezért a GLS kiszállítás akár a legkisebb községbe is kérhető. A GLS futárszolgálat kiszállítási költsége 1-3 munkanapos szállítási határidő esetén 150.000Ft érték alatt 1500Ft, 150.000Ft vagy azt meghaladó rendelési érték esetén ingyenes.

GLS csomagpont

A futárszolágat országszerte közel 700 Csomagpontot üzemeltet. A szolgáltatás igénybevételével a csomagját az Önnek megfelelő időpontban veheti át az Önnek legkényelmesebb helyen. A GLS Csomagponton történő átvétel során a terméket készpénzzel fizetheti ki. Egyes átvételi pontokon a bankkártyás fizetés is lehetséges.

GLS csomagpontok

FOXPOST csomagautomata

Megrendelt termékeit már nem csak a GLS rendszerén keresztül tudjuk kézbesíteni. A FoxPost szolgáltatásának köszönhetően csomagját bármely, Ön által megadott csomagponton átveheti. A kézbesítésről és az átvétel határ idejéről SMS és E-mail értesítőt kap. A fizetést pedig bankkártyája segítségével egyszerűen intézheti.

FOXPOST csomagautomaták

FirstPhone üzlet

Megrendelt készülékét bármely, Ön által megjelölt üzletünkben átveheti. A készüléket akár azonnal is megvásárolhatja az Önhöz legközelebb eső FirstPhone kirendeltségben. A fizetés a már jól ismert készpénzes vagy bankkártyás módszerrel történik. Az üzleti átvétel előnye, hogy a terméket a fizetés előtt megtekintheti.

FirstPhone üzletek

Fizetési lehetőségek:

Bankkártyás fizetés

A megrendelt termékeit a Borgun online rendszerén keresztül, biztonságos körülmények között fizetheti ki. A vásárlás biztonságát a Borgun garantálja. Önnek mindössze a kártyája adatit kell megadnia, a rendszer automatikusan levonja az összeget. Az online fizetés előnye, hogy azonnali jelzést kap annak sikerességéről.

Banki átutalás

Megrendelését hagyományos banki átutalás segítségével is kifizetheti. Ehhez mindössze a visszaigazoló levelünkben feltüntetett számlaszámra kell elutalnia a vételárat. Az utalás közleményében kérjük, tüntesse fel a rendelési azonosítóját. A vételár beérkezését követően a termék szállítását elindítjuk megadott címére.

Utánvétes fizetés

Az utánvétes fizetési megoldás a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módja csomagja átvételének. A megrendelt termék vételárát a kézbesítést végző futár számára készpénzzel vagy bakkártyával egyenlítheti ki. A továbbiakban Önnek semmiféle kötelezettsége nincs, a vételárat a kézbesítő futárszolágat juttatja el hozzánk.

Fizetés az üzletben

Az „offline” vásárlás előnye, hogy terméket a fizetés előtt megtekintheti. A megvásárolni kívánt tételek vételárát az üzletben készpénzzel vagy bakkártyával fizetheti ki. A vásárlásról szóló nyugtát/ számlát minden esetben meg kell őrizni annak érdekében, hogy az esetleges garanciális ügyintézés gördülékenyen menjen.

Termékbiztosítás

A szolgáltatásaink között ezért kínáljuk a Termékbiztosítást, hogy felvértezhesd magad a kiszámíthatatlan, véletlen és szerencsétlen helyzetek ellen.

Szerviz

Igényeld a szerviz szolgáltatásunkat az oldalunkon és kövesd nyomon a készüléked állapotát. A szolgáltatás használatához felhasználói fiók szükséges!

Személyes átvétel

Vedd át személyesen rendelésed valamelyik üzletünk egyikében. Ha nem esik a közeledbe FirstPhone üzlet, válassz a GLS csomagpontok vagy FoxPost csomagautomaták egyikét.

Fizetési lehetőségek

Fizess nálunk könnyedén bankkártyád segítségével. Sikertelen fizetés esetén lehetőséged van ismételten megpróbálni a rendelésed kiegyenlíteni.

Összehasonlítás: 0 db termék